Intensiv vecka!

Veckan har passerat i en rasande fart, och jag har knappt sett mitt hem under de senaste dagarna! Dock gör det inte mig alldeles för mycket då jag gillar fart och fläkt! 
 
Träningen har gått riktigt bra de senaste dagarna, kanske beror det på att jag blivit riktigt peppad av mitt sällskap jag haft under mina senaste två pass?! Har tränat tillsammans med en utav mina klasskamrater, Victoria, som i förväg varnade mig om att hon kanske inte var så stark - jo tjena, säger jag i efterhand! Damen var stark som en oxe och har en sån härlig träningsglädje! Det fick mig att känna att jag som lite mer rutinerad gymmare behövde step up my game lite! Sånt driver mig framåt något otroligt, personer man blir imponerad av alltså! 
 
Onsdagen bjöd på ett ryggpass för vår del och fredagen blev ett axlar/mage-pass! I torsdags var det jobba på gymmet som gällde, och även det visade sig bli riktigt lyckat! 
 
Idag vilar jag faktiskt, då jag var på kalas igår och drack alkohol. Är mycket noga med den biten, och det spelar ingen roll om jag känner mig pigg som en lärka dagen efter de få gånger jag faktiskt dricker - det är nolltolerans för min del att träna då! Man tränar ju för att bygga upp sin kropp och må bra, då får man helt enkelt inse att det blir en uppoffring att dricka. Det är dels därför jag så sällan gör det, och dels för att jag inte riktigt känner ett behov utav det. 
 
Däremot har jag aktiverat mig på annat vis idag - ridning! Kan ju dock erkänna att jag blev alldeles genomsvett efter min stund på hästryggen, haha! Fy så dåligt med ork man har när det kommer till aktiviteter man inte längre är van vid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0