Klenis!

Måndag och dags för ett benpass!
 
Slängde i mig frukost och begav mig på egen hand iväg till gymmet, supertaggad och redo att kötta ben! Var pigg och glad, hade en ny spellista på telefonen med massor av peppande musik och tyckte faktiskt inte att det gjorde något att träna själv. Passet började bra. Många set knäböj med varierande vikter, inget knäont och framsteg vad gäller djupet på böjarna. Efter det kan man säga att det sket sig lite! Skulle ge mig på raka marklyft på ett ben, men jag orkade inte hålla stången länge nog för att bli trött i röven! Usch vad frustrerande! Där har vi nackdelen med hjälpmedel! Utan dragremmar får jag inte till det, då jag inte har någon greppstyrka! Kan inte använda mina remmar nu pga min nya tatuering (ja, jo... jag börjar inse att man helt enkelt blir ganska hindrat ett tag av detta beslut), varpå jag till slut tappar stången. Skit! Fick helt enkelt ge upp efter en stund, tjura lite och tänka om!
 
Istället fick det bli ett pass med lite mer finlir. Alltså lite mer isolerade övningar, istället för de större. Rumpdrag i cable, abduction och adduction och benspark var några utav dem. Bler trött som tusan i alla fall, så jag antar att jag får känna mig rätt glad ändå!
 
Slänger in en gammal bild på rumpdrag i cable!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

Tatueringar är ALLTID värt det ;)

Svar: JA, det är det bannemig!!! :D För stunden blir man sur som ett litet barn dock ;D haha!
Lindas träning

2013-09-30 @ 15:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0