Snabbt söndagspass!

Det blev ett snabbt genomfört pass på kvällskvisten tillsammans med frugan!
 
Bröst & triceps fick sig en ganska intensiv omgång, och jag är jäkligt nöjd med passet i stort. Tog nytt personbästa i bänkpress, med lite peppning från frugan! Visserligen ligger efter mitt PB på 45 kilo (på ett set, ej 1RM), men då jag inte haft några direkt stora ambitioner tidigare med att lyfta tungt på bröstfronten så känns det ändå som ett framsteg! Både supersetade och dropsetade på triceps för att ta mig igenom den delen av passet med krampkänningar - och det lyckades jag med! Mina muskler kändes som två stora bollar på baksidan av armarna när jag var klar, och det spände något enormt! 
 
En sista magövning fick avsluta passet, bara för att jag missade det igår. Hade egentligen inte mycket till ork över, men skam den som ger sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0