Veckostarten!

Två dagar av den nya veckan är förbi, och så även veckans två första pass - som båda blev tillsammans med klasskamrater!

I måndags tog jag med mig min C-uppsatskompanjon Sanna, som ville få en snygg rumpa men till en början vägrade alla övningar som tränade den ;) efter att min uppfinningsrikedom tagit slut fick jag gå över till plan B och göra det jag gör bäst - tjata! Till slut blev det ordentlig fart på damen och vi fick till ett riktigt bra benpass som både hon och jag var ruggigt möra efter! 

Gårdagen blev inte riktigt lika lyckad dock. Tog mig vatten över huvudet och hade med mig 3 klasskamrater med olika förhoppningar på passets innehåll och jag blev alldeles vilsen! Ville finnas där för dem alla och umgås/träna men kände inte riktigt att jag räckte till, vilket gav mig jättedåligt samvete. Min egen träning blev, troligtvis av mitt röriga huvud, lite åsidosatt och halvdan och jag var inte jättenöjd med något när jag åkte hemåt. 

Nya tag får det minsann bli idag, när jag har EN träningskamrat med mig och en plan för dagen!! Det är bara att skaka av sig gårdagen och komma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0