Instruktionstorsdag och fotograferingsplaner!

Igår var det återigen dags att dra på sig tränarkläderna!
 
I och med att det är sportlov blir det en del yngre förmågor som besöker gymmet i veckan, varpå jag hade min första instruktion med någon som var såpass ung. Lite annorlunda mot vad jag brukar få pyssla med, och en utmaning som gjorde passet mycket roligare trots att jag åkt dit med en tråkig inställnin pga att jag var så trött efter att ha jobbat "vändskift". 
 
Den egna träningen blev som vanligt lite åsidosatt när jag instruerat, men det är ju något jag lärt mig att räkna med dessa dagar i och med att jag oftast jobbar dubbelt och energin tryter ordentligt. De övningar jag väl körde gick dock riktigt bra, och jag hann bli ordentligt trött i ryggen på bara latsdrag, ernarmsrodd och stående rodd med skivstång! Det duger gott åt mig en sådan dag! :D
 
För övrigt har jag även valt att sporra mig själv lite till att jobba bort vinterfluffet lite! En fotograf som fotat mig för några år sedan har länge velat få till en fitnessfotografering med mig nu. Jag har dock inte känt mig i form nog för att göra detta, men nu tyckte jag det var dags att sluta fega och tyckte därför vi kunde spika en fotografering! Nu får det bli lite ordning på damen med både kosten och intensiteten på träningen framöver, med andra ord ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0