Senaste veckan!

Träningsmässigt så har den senaste veckan flutit på riktigt bra! 
 
När jag tänker efter så är det nog sällan nuförtiden som jag har ett såntdär riktigt skitpass, och det är jag ju såklart riktigt nöjd med! Självklart slinker det in ett lite omotiverat pass här och där, men jag har gett mig fan på att göra det bästa av dessa och det har nog fungerat riktigt bra om jag får säga det själv! 
 
Något som gör mig lite extra stolt är att benträningen flyter på riktigt bra nu! 2 pass i veckan blir det av den varan, och jag är inte längre hindrad av mitt knä alls. Klarar av att knäböja regelbundet och det är riktigt motiverande för min del, då jag enbart kunnat göra det i perioder tidigare! Nu hoppas jag verkligen på att det håller i sig såhär så att jag får komma ifatt lite med benträningen igen! I övrigt så är fortfarande sumomarklyften nya favoriten! HAr inte jobbat upp mig så mycket mer i vikt, men däremot känner jag mig vigare och kan stå bredare efter lite tips från min ena tränarkollega! Grymt kul! :D
 
Lite nyheter i garderoben sitter ju inte fel heller! Älskar mina nya badass-strumpor! 
Självklart matchat med mina 2XU-byxor och mitt linne från MMsports! :D
.. Och så dök det upp ett par snygga batman-brallor på posten till mig och Emelie i veckan! De är vi garanterat ensamma om på gymmet ;) Och det har märkts, för de blir kommenterade varje gång jag sätter foten där ;)
 
Idag har jag hunnit med ett riktigt snabbpass för ryggen på morgonkvisten, och trots att jag var både trött och opeppad när jag åkte dit så gick det nog med facit i hand riktigt bra! Med Jacobs hjälp har jag ju fått upp intensiteten i mina pass, och det håller faktiskt i sig även när jag tränar själv, så 45 minuter räckte gott och väl för att blir riktigt mör! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0