Tisdag!

Två dagar har passerat och då även två träningspass! 
 
I Söndags blev det ett lite halvmotiverat bröstpass tillsammans med Jacob! Jag vet inte riktigt vad det var som inte stämde, men jag fick aldrig igång tempot riktigt på passet och stressade upp mig lite över det. Jag har ju blivit helt konverterad nu till att vilja ha hög intensitet på passen sedan Jacob kom in och öppnade mina ögon för det, så nu blir jag istället besviken när jag vilar för länge under passens gång - som det ofta kunde bli förut! Bröstdelen på passet blev dock mer än godkänt får jag nog säga, då jag ökade i hantelpressen och även tyckte att övriga övningar funkade ok. MEn tricepsdelen är jag allt annat än nöjd med, varpå jag nog kommer att ta igen det med ett nytt pass under veckans gång!
 
 
Igår var det benmåndag! En av mina två favoritdagar på veckan! 
Passet började bra. Jag värmde upp med enbensmark och sedan körde jag flera set raka marklyft och jobbade mig upp till i alla fall ett set på 70 kg. Det känner jag mig mycket nöjd med! Efter det blev även det passet lite halvdant då jag hade planerat det dåligt och fastnade lite på hur jag skulle gå vidare. Det blev i alla fall lite goblin squats och sedan dropset i benpressen, sen var jag faktiskt helslut och valde att känna mig färdig för dagen!
 
 
En lite screenshot från videon jag spelat in på enbensmark! Den får jag dock bjuda på imorgon, tillsammans med den andra jag lovat er - för nu måste jag rusa till jobbet! 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

TACK!:) Ja efter många års bloggande la jag ner min personliga blogg... nu nischar jag istället;) behöver lite intressen "på sidan om" nu när jag blivit mamma också och lite pepp för att kunna springa igen.
Här är det lika inspirerande som vanligt att titta in!
Trevlig helg:)

Svar: Ja men visst är det roligt att ha lite mer inriktning på sitt skrivande?! :D Jag skriver nästan aldrig i min gamla vardagsblogg längre. Har upptäckt att man inte har så mycket annat att skrivaom ;D Grattis till den lille! :D Och tack för kommentaren :D
You earn your body

2014-02-28 @ 05:36:35
URL: http://endorfinkickar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0