Fullspäckat schema

Dethär med att börja på nytt jobb med en riktig mördarvecka har gjort att dagarna i princip har sett likadana ut hela veckan: jobba, äta, träna, sova. Det är riktigt roligt, men åh så trött man blir!
 
 
I lördags tog det i princip stopp, och min kropp ville inte vara med för fem öre när vi tränade. Jag var både ofokuserad och totalt orkeslös, vilket gjorde att det mest blev till en stunds socialicerande istället för ett träningspass. Eller.. en stund är väl att ljuga. Jag tror nämnligen vi spenderade ungefär tre timmar på gymmet på lördagskvällen. Detta då vi även stannade kvar efteråt för att fota lite till Nettans kommande hemsida, samt skrattade så vi kiknade åt allt och inget! 
 
 
 
Tjuvfotade Jacob lite när han stretade på trots att jag gav upp ;)
 
 
Det blev med andra ord en kul kväll trots att träningen inte gick som jag ville!
 
Andra bullar har det däremot varit sedan dess! Vilade från träning på söndagen och såg till att sova ut ordentligt innan jag åkte och jobbade kvällspass, och det gjorde nog susen. Igår var jag tillbaka på gymmet och hade hur mycket energi som helst! Var lite seg innan och trodde att passet skulle bli halvdant, men när jag väl kom dit blev det precis tvärtom! Tog nytt personbästa i hantelpress och hade riktigt bra med energi genom hela passet! Grymt kul! Samma visa var det idag, när Jacob och jag körde rygg! Fick en lite trög start med chinsen, som förvisso inte fungerat särskilt bra på länge, men efter det blev passet grymt bra!
 
 
Nu får det mer än gärna flyta på såhär resten av veckan!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0