Mitt träningsår 2013

Om jag ska summera dethär året med ett ord i träningssammanhang så måste det nog vara "lärorikt". Året började med motgångar efter motgångar i form av knästrul, dubbla slängar magsjuka och en långdragen influensa, vilket gjorde mig riktigt frustrerad över att inte kunna träna på den nivån jag ville. Värst var knät. Jag tvingades tänka om helt gällande min benträning och var helt uppriven över att inte kuna träna så som jag ville. Det tog ganska lång tid för mig att acceptera läget, men när jag väl fick hjälp och råd från rätt håll så vände det till att min träning istället utvecklades i en poritiv riktning och istället känns bättre idag än vad den gjorde innan. Jag har lärt mig att fokusera på rätt saker i rätt ordning och att inte glömma de små viktiga delarna såsom stretching, rörlighetsträning och stabilitetsträning. Nu vid årets slut märker jag inte av knät ofta alls längre!
 
Efter motgångarna har det med andra ord kommit ganska mycket medgång. Kanske var downperioden något jag behövde för att komma till nästa nivå istället för att trampa på i mina gamla rutiner. Med facit i hand är jag nästan helt säker på att det är så! 
 
I somras var jag nog i den bästa formen jag varit i mitt liv, och trots att jag inte enbart tränar för mitt utseende så gjorde det mig jäkligt stolt! Jag skämdes inte för att gå i badkläder och jag kunde istället fokusera på att njuta av tillvaron. Vi vet väl alla hur det känns som om man mest vill gömma sig när man inte trivs med sig själv, och det är rätt så skönt att slippa! Nu i sommar får vi hoppas på att jag lyckats slipa till mig lite extra, det skulle ju inte sitta fel! :D
 
Lite av årets träningsbilder!
 
Allt som allt så har jag trots mian små motgångar haft ett riktigt bra träningsår där jag hittat så otroligt mycket roligt nytt träningssällskap, och jag ser verkligen fram emot det kommande året! Nu jäklar ska jag bli stor och stark och snygg! ;)
 
Vi tar och slänger in lite fler bilder från 2013!
Måste ju slänga in en ifrån början av året - Januari!
 
 
Siste men ABSOLUT inte minst så vill jag tacka mina fantastiska samarbetspartners Celsius och MMsports/Body Science! Ni ger mig alla förutsättningar för att lyckas! TACK!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Fennander Sahlberg

Vad härligt att fyra dagar in i januari redan brädat sitt nyårslöfte.. Du är nämligen redan stor, stark & snygg!! Super läckra bilder!

Svar: Åh tack snälla!!! :D
You earn your body

2014-01-04 @ 16:26:16
URL: http://wilhelmsro.com
Postat av: Nathalie

Vilken inspiration du är Linda, och sjukt snygg och vacker är du också! :)Fortsätt så. Är otroligt roligt och givande att följa din blogg och utveckling.

Svar: Åh du anar inte hur glad jag blir att höra det!!! Tack söta rara du!!! :)
You earn your body

2014-01-04 @ 18:30:11
URL: http://nuffran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0