Sista passet för året!

Igår var det lite nytt sällskap på gymmet som gällde, då jag och frugan tog med oss hans far och bror för ett bröstpass! 
 
Jag körde väll ite solo och grabbarna fick hålas med sitt, men konstigt nog var jag ändå den som var klar sist ;) Lite för dåligt tempo med andra ord, men det blev jobbigt ändå! Kunde för första gången på länge köra viktade dips, vilket kändes riktigt roligt!! Har faktiskt inte en försökt på ett bra tag då jag känt mig tung i kroppen då jag väger mer, men nu tyckte jag att det var dafs att putta på mig själv lite!
 
Detta pass blev en riktigt bra avslutning på ett grymt träningsår (Får ta och summera ihop det i dagarna här, det är alltid roligt!)! Idag vilar jag för första gången på över en vecka, men imorgon är det full gas igen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0