Tillbaka!

Nu har jag äntligen hittat tillbaka till datorn efter ganska många dagar!
 
Det har varit både examensvecka i skolan och rivstart på mitt nya jobb, så här har man inte hunnit med att parkera arslet i många sekunder. Träna det, det har jag dock hunnit med som tur är! ;) Och bra har det gått, för det mesta! knät har varit ganska snällt och resten av kroppen har lyssnat bra den också, så jag är mycket nöjd med hur träningen flyter just nu. Sen att jag fått in så mycket nytt och roligt i mina pass gör ju inte saken direkt sämre! ;) 
 
Dock fick jag lite bakslag i måndags. Det blev ett riktigt rövpass - i dubbel bemärkelse. tänkte träna ben, men knät ville absolut inte vara med på noterna, samtidigt som jag nog var lite för seg i kroppen efter första arbetsdagen för att pusha mig förbi det jobbiga! IStället blev det i princip bara rena stjärtövningar, vilket jag känner av än idag. Med andra ord så blev det ju inte så pjåkigt til slut ;) Man för göra det man kan med de förutsättningar man har! 
 
Igårkväll blev det nog också ett lite halvdant pass när jag tänker efter. Jag, Jacob och Emelie åkte ut på kvällen för att träna axlar och mage, men efter en långdragen och lite halvmotiverad mag-del på passet så blev det mest lek i gymmet, varpå axlarna fick vänta tills idag! Men idag, då ska det minsann bli gjort ordentligt!!! :)
 
Jacob tycker jag ska lära mig göra muscle ups, jag tycker mest det var kul att få bli lyft till stången dirty-dancing-syle ;) HAHA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0