Dubbelt upp med träning!

Idag var jag hurtig nog att besöka gymmet två gånger, rastlös som jag är!
 
Var på dagen nere tillsammans med frugan och även svärmor, som jag satte ihop ett träninschema till så att hon kan komma igång i gymmet! Paralellt med att jag visade henne övningar tränade jag själv axlar. Passet blev faktiskt riktigt bra, men jag kände mig inte helt färdig när jag åkte hem då jag inte riktigt haft energin uppe under hela passet, och blev därför sugen på att åka tillbaka igen på kvällen!
 
Sagt och gjort så tog jag med mig lilla Emelie på kvällskvisten och körde ett ordentligt pass för triceps! Dips, superset i cable med stång och rep, bänkdips och kolmaskar körde vi! Totalt sändertuggad i baksidan på armarna när jag gick därifrån - åh vad jag älskar den känslan!
 
Hade ju såklart tagit kort under passet, men då tekniken fortfarande strular så får jag helt enkelt spara dem till senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0