Myror i brallan

Sist jag var på gymmet var för en vecka sedan. Då fick jag till ett halvmotiverat benpass, och räknade med att kunna gottgöra för det ganska snabbt. Där hade jag dock fel! 
 
Anledningen till det hittar ni HÄR , men kort och gott så gjorde jag illa ryggen ganska ordentligt när jag fick mig en flygtur från hästryggen i måndags. Med andra ord har det varit totalvila sedan dess, vilket har varit alldeles olidligt för fröken träningsfantast! 
 
Det jag har ångrat mest är att jag inte tog chansen när jag väl var på gymmet och fick till ett bra pass. VARJE PASS RÄKNAS. Så enkelt är det ju. Men just den morgonen fungerade ingenting. Jag var på dåligt humör, lite småhungrig, trött och hade huvudet på helt fel ställe då jag direkt efteråt skulle åka iväg på provridning långtbortiingensans. Det hjälpte inte heller att jag var på "fel" gym då jag inte hann ut till mitt kära ingelsta. Ja, som ni hör så var det som sagt inte mycket osm stämde. Hade dock turen att stöta på min kollega Martin, som lyckades peppa igång mig lite mot slutet.
 
Idag är tanken att jag ska försöka mig på ett försiktigt pass för axlarna, då det inte lär inverka något på ländryggen (där min smärta är lokaliserad), och denna gång är jag i alla fall RIKTIGT taggad!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0