Tyvärr går det inte uppåt

Nä, det går inte riktigt åt mitt håll dethär med förkylningen.

Jag vet inte om jag åkt på någon ny bacill eller om det är samma som förut, men nu har halsontet blivit värre igen. Känner mig helfrisk i övrigt, men vågar vekrligen inte träna så länge som det känns såhär. Halsont ska man ha respekt för och det är väl bättre att vänta en extra dag istället för att bli jättedålig länge antar jag. Men gud vad svårt det är när man känner sina fina resultat sakta men säkert försvinna samtidigt som paniken växer i kroppen. Det är ju trots allt många timmars slit jag lagt ner på att komma till det stadiet jag var i innan jag blev sjuk, så det känns supertrist att få ta många steg tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0