Idag vilar jag lite!

Idag har jag faktiskt träningsvärk i precis hela kroppen! 
 
Detta har jag väl samlat ihop till under veckans gång och avslutningsvis hoppade för ovanlighetens skull armarna på tåget efter gårdagens pass! SKÖNT! :D JAg blir så otroligt nöjd när det känns i kroppen dagen efter man tränat, då det för mig är ett kvitto på att man fortsätter att utmana sig själv och ta sig framåt! Blir ni också lika nöjda när ni har träningsvärk? ;) 
 
Med denna sköna känsla i koppen väljer jag alltså att vila idag, och samla nya krafter till morgondagen! Dels på grund utav detta, och dels på grund utav att jag har snålt med tid under dagen och ändå har tränat 4 dagar i sträck nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0