F#cked up!

Nytt i produktskåpet igen!
 
 
Jag har ju inte använt PWO överhuvudtaget på över en månad, då jag inte tror att det är speciellt bra att stoppa i sig sådant på regelbunden basis. Nu snubblade jag och frugan dock över denna inne på Proteinexperten när vi var där för att inhandla gainer, och kunde inte låta bli just för att den hade ett sånt roligt namn! Kommer inte ta den ill varje pass, men under de dagar jag känner att jag behöver en liten extra skjuts (utöver min celsius som jag tar innan varje pass, som oftast gör sitt!) så har jag ett alternativ! Testas ska den ju dock på direkten ;)
 
Denna ska tydligen vara i likhet med craze, som vi tidigare var riktigt nöjda med, så vi får se vad vi tycker om den! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0