Det får nog bli såhär....

Idag fick jag ett bakslag fysiskt och börjar inse att behandlingen jag fått kanske inte hjälper så pass som jag hade hoppats. Därför ska jag vila upp mig under helgen, för att sedan besöka sjukhuset ännu en gång om situationen inte förbättrats när helgen är över. 

Jag ska dock fortsätta kika in här och peppa på er, för motivation är viktigt och jag blir så himla glad över att få höra att jag kan inspirera er andra! När ni säger sådana saker ger ni mig så otroligt mycket inspiration tillbaka! Själv fick jag ett riktigt peptalk utav en utav mina förebilder igår, så jag är egentligen supertaggad på att utvecklas ännu mer! Men hälsan går alltid först, ALLTID, för vi tränar ju för att må bra!

Kämpa på nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0