Nytt PWO.... Igen!

Då var ett nytt PWO införskaffat igen. Varför? Jo, för NO-explode och min kropp gillade inte varandra! För det första, och faktiskt det värsta, så fick jag stans finnatack utav det! Sen jag började använda det har det blommat som en trädgård med små söta röda finnar i ansiktet och efter lite research kom jag fram till att det troligtvis var orsaken - och mycket riktigt måste det ha varit så. Bara tre dagar senare har finnarna slutat blomma upp och jag börjar återfå en nästan normal balans i huden. TUR att jag kom på vad det var ;)

Istället har jag efter flera rekommendationer valt att prova detta:
Demon, från powerlabs. Testkörde det idag och är riktigt nöjd med pump och peppkänslan det gav. Orkade verkligen trycka i ordentligt och var riktigt taggad under hela passet. Detta på enbart en halv dos :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Sa ju det! Värt eller hur?

2012-05-31 @ 00:07:27
Postat av: Linda

Ja, du hade så rätt så!! :D

2012-05-31 @ 08:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0