Ryggform

Okej, dags att se om det hänt något med min baksida - som jag själv inte ser alltför ofta tyvärr haha! ;)
 
Förstår inte varför, men jag känner mig nästan lite rädd för att lägga upp denna bild, med tanke på hur elaka människor kan vara. MEN, min nya inställning här i livet är ju att jag fatiskt inte bryr mig om vad andra tycker (på riktigt) så länge jag själv, och då gärna även frugan, är nöjd! 
 
Så, här har vi ryggen idag!
 
Hehe ja, jag vet ju fortfarande inte hur man spänner ryggen, därav min fina pose ;)
 
Och ja, frugan är faktiskt otroligt nöjd, för er som nu undrat vad han säger om att jag börjat bygga på mig så dant! Jag behöver liksom inte ens höra mig för vad han tycker, för det hoppar väldigt ofta ut mycket nöjda kommentarer om att han har en så fit fru. Jag har tur som har en karl med samma smak som jag ;) hihi

Kommentarer
Postat av: felicia

jättefin rygg! älskar ryggmuskler, är så sjukt snyggt! =D

Svar: Tack så jättemycket! :D Ja, jag gillar ryggmuskler jag också! :)
Lindas träning

2012-10-15 @ 07:57:08
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Lindis

Du är skit duktig gumman o du ska va nöjd :D

Svar: Vad söt du är, tack! :D
Lindas träning

2012-10-19 @ 22:56:22
Postat av: Anonym

Den där ryggen är crazy snygg! Kämpa vidare!

Svar: Tack! :D Det ska jag göra ;)
Lindas träning

2012-11-02 @ 10:49:06
Postat av: Sofie

Ooh snyggt!! Du ska ABSOLUT INTE dra dig för att lägga upp såna här bilder! Som du säger, så länge som du själv är nöjd så!:) plus, vetskapen om att du ger andra inspiration måste ju kännas så sjukt bra - för inspirerar gör du verkligen!
Jag gillar skarpt, keep up the good work!

Svar: Åh tack snälla du! :D Det motiverar mig till tusen att få sånahär kommentarer! :D Nu blir det fullt ös på gymmet idag ;)
Lindas träning

2013-01-06 @ 01:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0