Mobilinlägg

Idag blir det ett litet snabbinlägg från mobilen, då jag precis burrat ner mig under täcket och inte orkar gå och starta datorn ;)

Har idag haft gym-möte och då fått träffa mina blivande kollegor för första gången! Ett härligt gäng verkar det vara, så jag tror att jag kommer att trivas bra! Vi körde först en timmas träning - cirkelgym och flex, vilket för mig var två nyheter på träningsfronten! Det var faktiskt riktigt kul och man fick igång flåset rejält! Jag som i vanliga fall är emot att träna hela kroppen på en gång tyckte faktiskt att det fungerade bra, då man körde med lätta vikter och snabbare, vilket fick det att kännas lite mer konditionsaktigt :)

Efter träningen blev det mat och möte, och nu är jag fullproppad med ny information och inspirerad till Max med att få komma igång! Nästa vecka drar del 1 av utbildningen igång, det kommer att bli superkul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0