Väldigt nöjd med kvällen!

Nu har jag faktiskt precis slängt mig i soffan efter att ha kommit hem från gymmet!
 
Spenderade kvällen där med individuell träning i en timme med en ny kund och sedan var jag på plats och hjälpte övriga gymmare med tips och råd. Det var verkligen en riktigt rolig kväll. Jag som inte alls hade lust att ens gå utanför dörren idag ändrade snabbt min attityd och var strålande glad! Att min kund verkligen uttryckte hur nöjd hon var med passet gjorde ju absolut inget heller. Jisses vad glad man blir av såna ord :)
 
 
Den egna träningen ikväll fick bli magträning, kort och gott. Det var längesedan jag hade en såndär riktig ruggig träningsvrk i magen, så jag tyckte det var på tiden att jag jobbade ihop till en sådan. Tror jag körde de flesta magövningarna i min repertoar (mild överdrift, men det var många) och till slut orkade jag verkligen inte mer. Riktigt skönt att få mörda magen ordentligt. Det känns så bra efteråt ;)
 
Det behövs lite mer bilder/tips på just magövningar här tycker jag allt! Eller hur?? Nästa magpass ska jag se till att stoppa kameran i näven på någon ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0