Back on track!

Idag har jag äntligen genomfört ett pass som på riktigt får kallas träning! Fy så skönt det var att få ta i lite!
 
Orken satt väl inte 100 % där den skulle, och jag var väl lite försiktig för att inte ta ut mig helt nu när jag nyss varit sjuk, men jäklar så bra det kändes ändå! Trodde inte i förväg att jag skulle orka mig på att göra en enda runda dips, men se det blev faktiskt tre set vanliga och sedan 2 set bänkdips - det senare bara för att kompensera upp lite för att jag inte var i min vanliga form gällande dips. 
 
 
Hade med mig två av mina barndomskamrater på gymmet och introducerade dem lite till gymträning. De har precis som jag sin grund i fotboll (vi spelade såklart i samma lag) och därför är de vana vid benträning sedan innan och behövde få lite mer intro på överkroppen. Vid sidan om mitt bröst/tricepspass visade jag dem övningar för ett helkroppspass mellan varven, och körde faktiskt riktigt hårt med dem. Det är riktigt kul att få se andra kämpa under ens befäl ibland ;) Speciellt när det är såpass nära vänner att man kan retas lite med dem och få dem att ge detdär lilla extra bara för att! Det ska bli kul att höra vart de har mest träningsvärk imorgon ;)
 
 
För min egen del var det faktiskt riktigt skönt att få bekräftat att jag inte alls tappat så mycket som jag vissa stunder fått för mig nu när jag vilat. Man tror ju att varenda muskel har skrumpnat ihop och försvunnit, men det såg jag minsann idag att de inte hade gjort. Självklart ligger det lite mer underhudsfett över när man varit inaktiv, men det kommer att försvinna snabbare än snabbt nu när jag är igång igen! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

:) Underbart. Välkommen tillbaka !!!!

Svar: Tack snälla! :D Nu hoppas jag på att få vara frisk!
Lindas träning

2013-01-27 @ 09:47:48
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0