Boka mig som instruktör?

Nu tänkte jag passa på att tipsa er träningssugna om att det från och med nästa vecka går att boka individuella instruktioner med mig via Friskis hemsida (ligger i passbokningen där ni bokar era jympapass). Passa på att norpa en tid så ska vi se till att peppa igång dig ordentligt och ge dig ett bra upplägg!  Vill man inte boka en hel timme kommer jag finnas tillgänglig i gymmet under Torsdagar mellan 19-20! Då är det bara att komma fram och nypa mig för tips och råd.
 
Torsdag blir min första dag, och jag är sådär pirrigt förväntansfull! Dethär kommer att bli riktigt skoj! :D
Såhär kommer jag att se ut när jag travar omkring i gymmet! Hämtade ut kläder nu i veckan, och så ska de bara åka iväg på tryck så är de klara för användning!
Myströja fick jag med! :D Skönt för mig som är så frusen ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Woohoo =) vad kul. Lycka till med allt !!

Svar: Tack snälla! Det ska bli superspännande! :D
Lindas träning

2013-01-12 @ 21:08:15
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0