En stor dag!

Nu har jag något riktigt roligt att berätta för er, som jag faktiskt gått och smugit med in i det längsta då jag varit aå himla nervös att jag inte vågat utlova någonting i förväg!
 
Idag var det dock dags, och som tur var gick det så himla bra att jag numera får titulera mig själv INDIVIDUELL TRÄNARE!!! :D Jajemen, jag hade min licensiering idag - och det var så himla läskigt, samtidigt som det var riktigt roligt att få ta sig an sin första kund! Mitt första ihopsatta träningsschema är nu ute i världen och ska användas utav någon som förhoppningsvis kommer att finna stor nytta utav det - vilken känsla! :D
 
Jag är så otroligt stolt och lycklig, att tårarna nästan började rinna på vägen hem när stressen släppte! Tack vare att jag tog på mig dubbla studier har min höst varit så otroligt tuff, men nu när jag sitter med resultatet i handen är jag så himla nöjd att all den stress jag genomlevt känns som bortblåst! Jag har återigen bevisat för mig själv att med lite jävlaranamma så går allt! 
 
Blommor och diplom - detta ska bannemig ramas in och pryda väggen härhemma! :D 

Kommentarer
Postat av: Mari

Wooohoo. Grattis tjejen :) Gud så roligt !!!! Lycka till..

Svar: Tack snälla!! :D Ja, jag är superglad!
Lindas träning

2013-01-06 @ 19:12:27
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Nannasnowblack - om träning & hälsa!

Oj vad roligt! Jättegrattis!! :D

Svar: Jättetack!! :D Det känns skitkul! :)
Lindas träning

2013-01-06 @ 20:56:47
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: Mari

SV.Förstår det :) Lycka till !!

2013-01-07 @ 10:18:00
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0