Fullbokad och nytt i produkthyllan igen!

 
Nu känner jag mig faktiskt kry nog att börja instruera, så då var det dags att boka om och ta igen det jag missat. Detta innebär att jag helt plötsligt blev fullbokad imorgon och därmed kommer att ha en riktigt fartfylld kväll! Spännande!
 
Har varit och handlat lite kosttillskott idag också! Först och främst vitaminer & mineraler, så att jag är säker på att inte missa att få i mig någon viktig del. Sen var det dags att börja med något nytt! Köpte även BMR's Remed, som är ett kosttillskott som är bra för lederna. Mitt knä är ju överansträngt, och som del i ledet för att försöka undvika att slita på lederna i resten av kroppen när jag puschar mig såhär hårt så ska jag nu prova att lägga till detta!
 
Utvärdering kommer ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0