KvällsLÖP!

Jajemen, ni läser rätt - jag har tagit mig ut på en springtur! 
 
Och denna gång får jag tillåta mig själv att kalla det just springa, för tack vare min draghjälp Sara så höll vi ett bra tempo! Hennes kondition är ju dock skapligt mycket bättre än min (nu förstår jag hur hon känner sig när hon kommer in på gymmet med mig, kul att vi kompletterar varandra!) då hon faktiskt fortfarande hänger i och spelar fotboll i en hög division, så jag hade det riktigt kämpigt sista biten hem!
 
ca 40-50 minuter var vi ute och rände, och då hann vi med att springa från oss ner till strömmen, mörda alldeles för många trappintervaller i långa strömmen-trappan och sedan springa runt strömmen hem igen. En riktig killer-förstalöprunda. annars har jag ju bara joggat blandat med intervaller. Idag var det faktiskt till och med roligt kan jag även meddela! Det hjälper mycket med ett peppande sällskap! Vi är nästan som syskon, damen och jag, så det blir alltid att man småtävlar lite - varpå jag vägrade halka efter i trappintervallerna. Det kommer att kännas imorgon vill jag lova ;)
 
ett svettigt äckel ;)
 
Mina sköna kompressionsbraxor! 
Och mina alltmer krympande lår i brist på squats! Får hoppas på att det smäller till snabbt sen när jag kan börja panga på igen! :D Kan ju inte gå med chickenlegs som tjej ;)
 
Slutligen ska jag väl även dela med mig utav min tröttmiss jag nyss luckades få till! Så typiskt mig....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0