Trött vecka, men träningen blir minsann av ändå!

Denhär veckan har jag varit så himla trött, varpå jag inte ens orkat sätta igång datorn när jag kommit hem om kvällarna! 
 
Därav har det varit lite bristande med uppdateringen, men träna har jag trots detta både hunnit och orkat med! 
 
I tisdags blev det som tidigare nämnt vila, vilket jag verkligen behövde! Onsdagens träning blev bröst och triceps med frugan. Ganska nära inpå lördagens pass, men då de tinte höll någon vidare kvalitet så satt det fint att få ge det ett försök till! Inga dips denna gång, men bra tryck i övriga övningar. Som vanligt så var sista dropsetet på pulldowns alldeles fruktansvärt, och mina armar gick inte att räta ut ordentligt då musklerna nästan krampade! Jäkligt gött! 
 
Formen sitter inte ens nära mina egentliga planer just nu, men det är inte mycket att göra åt efter att man varit sjuk i 3 omgångar. Det är bara att kriga vidare och sätta upp nya, realistiska mål!
 
Igår var det instruktionsdags igen, och till min stora förvåning var jag faktiskt inte bokad när jag kom till gymmet. 10 minuter in på mitt arbetspass kom dock en friskiskollega springandes och frågade om jag var ledig, så jag fick mig en kund trots allt! Riktigt roligt att instruera någon som verkligen vågar säga vad den vill ha, och även kul att få höra att man anses vara duktig på det man gör! Då blir man lite småstolt! 
 
Gällande egen träning var det som vanligt igår, ingen ork. Jag hade gått dagpass på praktiken (är och praktiserar på psyket nu under våren) och fick nästan åka direkt vidare till gymmet. Så jag var alldeles tömd på energi. Det fick bli lite stabilitetsövningar för bålen och axlarna, men mer än så gav jag mig inte på. 
 
Idag däremot - då ska det tas i så det sjunger om det, så fort frugan vaknat till!

Kommentarer
Postat av: Mari

Mm, sådana veckor har man ibland. Men du verkar ha fått mkt gjort ändå =)

Svar: Ja fy, har inte hunnit ställa in mig på att gå upp så tidigt som jag får göra om dagarna nu ;) Jadå, det har funkat okej ändå! :D
Lindas träning

2013-03-15 @ 20:07:10
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. :) Nej, en sådan omställning tar tid. Men snart så är du inne i rutinerna igen =) kram

Svar: Ja, det gör ju det! Vi får hoppas! :D Kram
Lindas träning

2013-03-16 @ 08:57:19
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0