Tävlingstankar

Jag har ju sedan jag var på Gladiatorerna-uttagning fått blodad tand vad gäller prestationstävlingar, och därmed gått och funderat på vad som skulle passa mig att ställa upp i.
 
Posering på scen känns inte som min femma, utan jag vill ha något där jag verkligen får visa vad jag går för styrkemässigt! Sen är jag inte riktigt säker på om jag skulle vilja deffa ner mig så pass som det skulle krävas inför en sådan tävling heller. Nej, jag vill helt enkelt slippa allt som har med fixering på utseendet att göra inför en tävling, det tror jag inte skulle vara bra för en som levt med ätstörningar. Istället vill jag få visa mig stark och välmående!
 
Nettan, min kära PT-vän, har blivit mycket investerad i mina planer och har nu hittat något som hon tycker jag borde ställa upp i. Och hon slog hammarn på spiken, om man säger så - jag blev helsåld! Tänker än så länge hålla lite på vad det är hon luskat fram åt mig, men det kommer ni att bli varse om framöver ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fitness 5?

Svar: Nja, det är inte det jag har i sikte nu. Men det kan nog vara ett alternativ när jag slipat till mig ytterligare! :D
You earn your body

2013-12-04 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0