Tunn vecka!

Denna veckan blir allt annat än optimal träningsmässigt, men jag tänker inte hänga läpp för det! Istället tänker jag ge 200% på de träningspassen jag kommer kunna få till, och det är bannemig inte helt fy skam det heller! 
 
I Tisdags blev det ryggträning med söta Fia! Som vanligt när jag tränar med denna damen blev det full fart och riktigt roligt! Trots att chinsen i början på passet sket sig så kunde vi gå vidare och trycka på ordentligt i övriga övningar, vilket resulterade i två riktigt möra damer som sedan tågade ut ur gymmet! 
 
Igår blev det träningsvila pga att jag fick gå hem från praktiken för att jag ätit något dåligt, och idag var det instruktion bokat! En riktigt rolig sådan faktiskt, då jag fick plocka fram min kreativitet och jobba mycket med stabilitet och balans i upplägget! Alla instruktioner är roliga, men de som sticker ut ifrån mängden blir något extra! 
Denna gången gick det faktiskt bra att träna själv också. Magträning fick det lov att bli, och som vanligt när jag är tillgänglig passade jag på att prova lite nyheter för att förhoppningsvis sprida lite nytänk till mina gymmare! Ska försöka samla ihop lite magträning här vartefter! Måste bara ta mig orken att fota övningar så att jag lättare kan förklara dem! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0