Uppkopplad igen!

Får passa på att kika in här då vi äntligen fått tillbaka vårt internet igen.
 
Modemet gick sönder för andra gången i förra veckan, så jag har varit internetlös de senaste dagarna! Därav har av förklarliga skäl inte inläggen flödat direkt! Självklart kommer jag åt internet via telefonen, men ska jag skriva vill jag nog helt av allt parkera bakdelen i datastolen - så "gammalmodig" är jag ;)
 
Får ta och fylla på med ett mer ordentligt inlägg under morgondagen, men tänkte passa på att tipsa om att min snygga rosa hood från MMsports även dyker upp i blå färg snart, för den som blev sugen!!! Man får dock vara snabb och hålla utkik om man vill få tag på en, för vad jag hörde sålde nämligen de rosa slut på 20 minuter! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0